Alitalia

Cele mai bune oferte de zbor ale companiei aeriene Alitalia

Tariful pentru 1 adult, dus-întors

Arată filtrele

Alitalia

Alitalia reprezintă linia aeriană națională a Italiei și a 19-a cea mai mare companie aeriană din lume, cu sediu la Aeroportul Leonardo da Vinci – Fiumicino. Compania a fost fondată în 1946, sub numele Alitalia - Linee Aeree Italiane și oferă bilete de avion spre 90 de destinații din lume.

Bagaje

Bagajele trebuie prezentate la check-in unde li se aplică o etichetă inscripționată cu numele pasagerului, ruta, codul aeroportului, numarul zborului și data. Această etichetă reprezintă o carte de identitate a bagajului. Costul pentru transportul bagajelor este inclus în tariful biletului de avion. Bagajele care depășesc limita de 42x70x40 și 20 kg pentru clasa Economy și 30 kg pentru clasa Business vor fi platite de către pasager. Pasagerii au dreptul la o singură piesă de bagaj de mână, cu o greutate de 5 kg si dimensiunile 55x25x35cm. Laptopul, poșeta, cărucioarele de copii se consideră bagaj de mână. Daca spațiul din cabină nu este suficient de incăpător, acestea sunt etichetate la.
Citiți mai mult

Clase tarifare

Alitalia oferă 4 clase diferite: Classica este varianta economică a liniei aeriene, ce oferă sisteme de divertisment pe aeronavele Airbus A330 și B777, și permite apelarea altor pasageri la bord. Bagajul înregistrat trebuie să aibă maxim 23 kg, iar cel de mână 8k, de dimensiuni 55x35x25 cm pentru toate clasele, pe zboruri europene și sud africane. Classica Plus (Premium Economy Class) – Pasagerii pot înregistra 2 piese a cîte 23 kg. De asemenea, pot opta pentru Priority Boarding, secțiune separată în cabină cu scaune ergonomice și 40% mai mult spațiu la picioare, kit de noapte și de călătorie. Ottima Business Class – Călătorii au acces la zonele lounge, birou de check-in dedicat și porți.
Citiți mai mult

Check-in online

Acest serviciu este valabil cu 24 ore înainte de plecare și permite alegerea de locuri și discounturi pentru bagaj în exces sau extra leg room. Check-in-ul online nu este permis minorilor neînsoțiți, pasagerii care au nevoie de asistență sau celor care zboară din Cairo, Rio de Janeiro, Sao Paulo, Tripoli și Tunis și a pasagerilor care zboară spre Moscova, Sankt Petersburg și Tripoli.

Flotă

Complet renovată, include peste 140 de aeronave și este una dintre cele mai tinere flote din lume. Avioanele folosite pe diferite zboruri sunt: • Boeing B777 și Airbus A330 pe zboruri lung-curier • Airbus A321, A320 și A319 pe zboruri mediu-curier • Embraer E190 și E175 pe zboruri regionale

Hub

Aeroportul Leonardo da Vinci din Roma Aeroportul Leonardo da Vinci, de asemenea, cunoscut sub numele Fiumicino, are 4 terminale și este hub-ul principal al companiei Alitalia. Acesta este situat în orașul Fiumicino, ce se află la 35 km sud-vest de centrul istoric al Romei. Este al 6-lea cel mai aglomerat aeroport din Europa cu aproximativ 36 de milioane de pasageri ce au tranzitat în 2013.

Mese

Alitalia a fost votată drept cea mai bună companie aeriană din lume, privind calitatea meselor servite la bord, câștigând “Best Airline Cuisine” în anii 2010, 2011, 2012 și 2013. Pentru distanțe scurte, clasa Classica (Economy) oferă o gustare sau o masă ușoară, însoțită de o selecție de băuturi, ceai și cafea. Pentru zboruri internaționale lungi, există două meniuri diferite. Prin Classica Plus pasagerii se pot bucura de mese calde, gustări sau mic dejun, în funcție de durata zborului. O băutură de bun venit, prosoape calde de mână, băuturi racoritoare, vinuri italienești și băuturi calde sunt de asemenea incluse în prețul biletului. Meniurile Ottima Business Class sunt inspirate de.
Citiți mai mult

Servicii opționale

Compania AirBAltic a creat programul de fidelizare PINS, ce oferă pasagerilor puncte numite ”Pins” în funcție de clasa de zbor aleasă și de taxa plătită, pornind de la 1 PIN pentru fiecare euro plătit la clasa Basic, 2 PINS pentru clasele Economy Smart și Elite și 3 PINS pentru clasele Business. De asemenea, acestea pot fi colectate prin cumpărăturile făcute în aeroporturi, sejururile la hotel, închirierea auto, în anumite restaurante, magazine online internaționale etc. Beneficiile provenite din cheltuirea acestora sunt: posibilitatea de a avea mai multe bagaje de mână și de cală, rezervarea locurilor preferate, lipsa cozilor etc. Alte servicii suplimentare oferite de airBaltic sunt.
Citiți mai mult