Crearea unei capturi de ecran (printscreen)

Crearea unei capturi de ecran (printscreen)

Dovada de plată este un element important care accelerează considerabil finalizarea achiziționării biletului de avion. Trimiterea dovezii plății ne permite să finalizăm rezervarea, fără a mai fi nevoie să așteptăm ca suma pentru biletul de avion să fie confirmată de operatorul zborului. De asemenea, acest lucru reduce riscul ca tariful biletului să sufere modificări, știind că acesta nu este garantat până în momentul confirmării plății. 

Procesul de creare a unei capturi de ecran (Print Screen) este simplu și presupune 4 pași:

1. Deschideți fereastra care afișează informații despre transferul efectuat. Aceasta trebuie imprimată - sau "fotografiată" - folosind un alt program din computerul dumneavoastră și salvată ca imagine.
2. Apăsați butonul din colțul din dreapta sus al tastaturii "PrtSc","Prt SCRN","Print SCRN","Print Screen".
3. Pentru a salva imaginea capturată deschideți orice editor de imagini. Vă recomandăm programul Microsoft Paint, folosit pe majoritatea calculatoarelor. Pentru inserarea imaginii în editorul de imagini folosiți combinația de taste Ctrl + V.
4. Salvați noua imagine în calculator, de preferat  cu extensia JPG sau PNG.

Trimiterea unui Print Screen
După crearea capturii de ecran (Print Screen), trimiteți fișierul atașat unui e-mail la adresa info@esky.md. Puteți verifica primirea confirmării apelând Serviciul Clienți 031 100 3759, la 15-30 de minute de la trimiterea acesteia prin e-mail. Un consultant vă va informa dacă dovada de plată a fost primită și acceptată. 


Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSKY Travel Search.

Sunteți interesat, însă aveți nevoie de mai multe informații?
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu