Meniu

Blue Air

Advertisement

Vezi oferte la zboruri pe eSky

Tariful pentru 1 adult, dus-întors

Advertisement

Aflați mai multe despre Blue Air

Blue Air

În decembrie 2014, Aviația Română trecea printr-un moment istoric: se lansa Blue Air (cod IATA 0B), prima companie aeriană românească cu 100% capital privat. Compania a fost fondată din dorința de a crea o alternativă de zbor sigură, confortabilă și cu tarife accesibile. A fost un punct de cotitură - pentru prima dată în România, o companie oferea pasagerilor zboruri ieftine către cele mai importante destinații europene. De-a lungul anilor, modelul Blue Air a fost preluat și de alte companii aeriene, făcându-și astfel apariția și linii cu profil asemănător. Cu toate acestea, Blue Air a fost mereu cu un pas în faţă, fapt concretizat prin poziționarea sa unică în calitate de transportator aerian smart flying.

Echipaj

Echipajele Blue Air erau formate din cei mai experimentați piloți și însoțitori de bord din România. Majoritatea piloților Blue Air aveau la activ peste 10.000 de ore de zbor pe diverse tipuri de aeronave, efectuate la companii de transport aerian cu renume din Europa, operând cu succes pe întregul mapamond. Echipajele de comandă ale Blue Air erau licențiate în conformitate cu cerințele reglementării europene JAR-FCL 1 (Joint Aviation Requirements - Flight Crew Licensing), lucru ce garanta cele mai înalte standarde de siguranță și profesionalism.

Destinații

O ofertă bogată de conexiuni interne cu cele mai multe orașe importante din Europa: Barcelona, Berlin, Bologna, Bruxelles, Koln, Larnaca, Lisabona, Londra, Lyon, Madrid, Malaga, Milano, Napoli, Nisa, Paris, Roma, Salonic, Salzburg, Strasbourg, Stuttgart, Torino, Valencia, Verona, Viena.

Plecări din România: București: Larnaca, Catania, Napoli, Roma, Bologna, Cuneo, Milano, Nisa, Barcelona, Madrid, Valencia, Malaga, Stuttgart, Koln, Bruxelles, Paris, Londra, Liverpool, Dublin Sibiu: Stuttgart Bacău: Roma, Bologna, Cuneo, Milano, Paris, Bruxelles, Londra, Liverpool, Dublin.

Bagaje

Fiecare pasager avea dreptul la maxim patru piese de bagaj de cală cu dimensiunile maxime de 100x80x30cm. Greutatea maximă admisă pentru bagajul de cală era de 32 de kilograme pe o piesă de bagaj. Greutatea bagajului nu putea fi acumulată între două sau mai multe persoane.

Bagaj de mână

Pasagerii aveau dreptul la un singur bagaj de mână care nu putea depăși 10 kg și dimensiunile de 55 x 40 x 20 cm. Dimensiunile bagajelor includeau toate accesoriile (roți, mânere, buzunare exterioare etc.). Doar un singur bagaj era acceptat/pasager. Portofelele / sacoşele și dispozitivele electronice (aparate de fotografiat, laptopuri, tablete etc.) trebuiau incluse în acest bagaj.

Clase tarifare

Blue Air a fost o companie aeriană low-cost. Prin urmare, permitea doar rezervări la clasa Economy.

Check-in online

Serviciul de check-in online era disponibil doar pentru zborurile cu plecare din București, Bacău, Sibiu, Larnaca, Roma, Nisa, Malaga, Barcelona, Paris, Bruxelles, Milano (Bergamo), Torino (Cuneo), Torino (Caselle), Koln, Madrid și Valencia. Pentru toate celelalte zboruri, check-in-ul se putea face la aeroport înainte de plecare și era gratuit. Din cauza măsurilor de securitate suplimentare, check-in-ul online nu era disponibil pentru zborurile care plecau din/către Marea Britanie. Serviciul era disponibil cu maxim 14 zile înainte de data plecării și cu până la 4 ore înainte de plecare.

Flotă

Flota Blue Air era formată din 737 de aeronave moderne, seriile Boeing 737-300, 737-400 și 737-500, având capacități între 126 și 170 de locuri.

Hub

Hub-ul principal era Aeroportul Internațional Henri Coandă care opera zilnic zboruri către Londra, Paris, Roma, Viena, Istanbul, Amsterdam, Munchen, Frankfurt, Milano și Madrid. Aeroportul Internațional Henri Coandă se află la 16,5 km distanță de centrul orașului București. Există trenuri care leagă Aeroportul Internațional Henri Coandă de Gara de Nord din București. Pasagerii pot ajunge la CFR Airport Stop cu autobuze care pleacă de la Terminalul Sosiri. Aeroportul oferă o gamă largă de servicii, precum: Rent-a-car, frizerie, ambalare de securitate pentru bagaje, cărucioare pentru bagaje, acces la internet, transfer de la/către aeroport.

Mese

Blue Air le oferea pasagerilor șase meniuri calde, proaspete și delicioase la alegere, în timpul rezervării biletului de avion. Meniurile puteau fi rezervate cu până la 14 ore înainte de zbor, dar înainte de efectuarea check-in-ului online. Meniurile erau disponibile numai pentru zborurile cu plecare din / către București și Sibiu și doar pentru zborurile regulate operate de Blue Air. Acestea constau în: mic dejun cu specific românesc / englezesc / vegetarian și masa de prânz (curcan / carne de vită și legume).

Servicii opționale

În ceea ce privește calitatea serviciilor oferite, toți pasagerii se bucurau de confortul scaunelor de piele, de băuturi alcoolice și non-alcoolice și diferite feluri de mâncare și gustări – totul gratuit. Precum majoritatea companiilor aeriene low-cost, Blue Air nu oferea posibilitatea de rezervare a unui anumit loc în avion, deoarece scaunele nu erau numerotate, însă pasagerii puteau opta pentru îmbarcarea prioritară și, prin urmare, ocupau un loc aparte în avion. Împreună cu biletul de avion Blue Air, pasagerii puteau achiziționa şi transfer cu autobuzul. Transferul era disponibil de la Constanța sau Brașov, la Aeroportul Otopeni și retur.