Datorită regulilor stricte de siguranță și a utilizării filtrelor HEPA în interiorul aeronavei, zborurile sunt considerate unele dintre cele mai sigure modalități de călătorie în timpul pandemiei. Institutul de Virusologie medicală din cadrul Universităţii Goethe din Frankfurt a efectuat cercetări care au confirmat eficacitatea filtrelor și a normelor de siguranță aplicate în prezent.
Pentru siguranța tuturor pasagerilor, a echipajului și a personalului aeroportului, autoritățile aeronautice din multe țări au pregătit noi reguli suplimentare pentru călătoria cu avionul. Sentimentul de siguranță și confort în avion depinde și de dumneavoastră, astfel că este recomandat să aflaţi mai multe despre reguli pentru a vă bucura de călătorie.
Verificați lista noilor reguli de siguranță pentru călătoria cu avionul - aici.
Dacă linia aeriană a anulat zborul, vă vom anunța și vă vom ține la curent cu privire la stadiul cazului dvs. Atenţie! În cazul achiziționării de bilete de la companii aeriene care necesită să vă aflaţi ȋn contact direct cu privire la rezervarea dumneavoastră (de exemplu, Ryanair), verificați mesajele trimise de compania aeriană pe adresa dumneavoastră de e-mail, iar în cazul în care zborul este anulat, urmați instrucțiunile din e-mailuri.
Cum arată acest proces?
Dacă rezervarea dvs. include mai multe bilete de avion (cu mai multe conexiuni de călătorie), este posibil să primiți informații despre opțiunile de rambursare separat, pentru fiecare bilet în parte.
De reținut! Restituirea unui bilet neutilizat include costul acestuia și taxele de aeroport. Este posibil ca alte servicii adiționale achiziționate de la eSky odată cu biletul de avion să fie nerambursabile.
În situația actuală, timpul de așteptare pentru a obține informațiile de la companiile aeriene a fost extins și este în afara controlului eSky.
Aflați mai multe despre rambursările pentru zboruri anulate din cauza COVID-19 aici.
Anularea călătoriei sau posibilitatea de a schimba data zborului din cauza pandemiei COVID-19 depind de situaţiile ȋn care zborul a fost anulat sau compania aeriană a schimbat programul de zbor.
Atenţie! Dacă aveţi un bilet Ryanair, vă rugăm să trimiteţi toate ȋntrebările despre posibilitatea anulării biletului sau modificării datei zborului direct către compania aeriană! Ryanair vă va trimite totodată un email despre orice schimbare a programului sau anularea zborului.
În cazul biletelor de la alte companii aeriene, puteţi anula biletul şi cere schimbarea datei zborului pe eSky. Cum funcţionează ȋn practică?
Dacă zborul dumneavoastră va avea loc aşa cum a fost programat, ar trebui să aşteptaţi ȋnainte să luaţi decizia finală de anulare sau reprogramare. În situaţia actuală, informaţiile despre anularea zborului sau modificarea programului sunt disponibile cu aproximativ o săptămână ȋnainte. În cazul ȋn care doriţi să aflaţi dacă vă puteţi reprograma zborul, accesaţi secţiunea „Rezervările mele” din contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Aflaţi mai multe despre anularea zborului şi obţinerea unei rambursări a biletului dumneavoastră - aici.
Aflaţi mai multe despre procedura de rambursare ȋn cazul zborurilor anulate din cauza COVID-19 - aici.
În cazul în care primim informații de la compania aeriană despre anularea zborului, vom demara cât mai curând posibil procesul de a obține o rambursare a biletului în numele dvs. Rețineți! Timpul de așteptare pentru un răspuns din partea majorității companiilor aeriene este extins în mod semnificativ din cauza unui număr mare de solicitări pe care care acestea le primesc în contextul pandemiei COVID-19.
Procesul de rambursare poate dura până la câteva luni din momentul în care compania aeriană a primit cererea noastră de rambursare. Unele companii aeriene au anunțat că procesul de rambursare s-a prelungit semnificativ.
În același timp, companiile aeriene oferă rambursări sub forme alternative: voucher de călătorie sau puncte bonus. Dacă decideți pentru opțiunile alternative, procesul de rambursare este mai rapid, dar poate dura totuși mai mult decât de obicei.
Atunci când alegeți oricare dintre opțiunile de rambursare disponibile, vă vom ține la curent cu evoluția procesului.
Rețineți! Disponibilitatea opțiunilor de rambursare depinde exclusiv de compania aeriană care a emis biletul dvs. și cu care urma să călătoriți.
Rambursarea pentru un zbor anulat se referă, de obicei, doar la costul biletului de avion. Unele companii aeriene restituie și costul pentru serviciile adiționale achitate direct către linia aeriană.
Forma de rambursare (rambursare în contul bancar sau card, voucher sau puncte bonus pe care să le utilizați la cumpărarea unui alt bilet) depinde în totalitate de decizia companiei aeriene. Din cauza crizei COVID-19, majoritatea companiilor aeriene stipulează că alegerea unei rambursări tradiționale în contul bancar poate implica un timp de așteptare îndelungat sau va fi posibilă numai după anunțul oficial despre încetarea pandemiei. Prin urmare, companiile aeriene oferă de obicei o rambursare mult mai rapidă sub formă de vouchere sau puncte.
Rețineți! Rambursarea acoperă doar zborurile anulate din rezervarea dvs. Companiile aeriene nu rambursează biletele pentru zborurile ce au fost efectuate conform programului.
Aflați mai multe despre rambursare și în ce moduri o puteți obține - aici.
eSky Wallet este un nou serviciu oferit de eSky: un portofel electronic ce vă permite să obțineți o rambursare pentru rezervarea neutilizată mai rapid și prin folosirea căruia obțineți beneficii suplimentare. În prezent, puteți utiliza contul digital eSky numai după ce primiți un mesaj de la noi, cu opțiunea de a alege această formă de rambursare.
Aflați mai multe despre portofelul eSky - aici.
Recent, multe țări au schimbat regulile de călătorie și de trecere a frontierei. Aceste reguli pot influenţa documentele de care este posibil să aveți nevoie la aeroport, regulile generale pe care trebuie să le urmați după sosire și / sau incapacitatea temporară de a călători în anumite țări. Pentru a afla mai multe despre informațiile actuale sau viitoare și despre cum să vă planificați călătoriile calm și în siguranță, consultați site-ul web cu toate regulile și documentele cerute de diferite țări - aici.
Reţineţi! Înainte de a începe o călătorie, citiți anunțurile oficiale ale autorităților din țara pe care urmează să o vizitați.
Informaţii despre obligativitatea efectuării testului COVID-19 ȋn ţara ȋn care călătoriţi sau ȋn oricare dintre ţările de escală pot fi găsite ȋn secţiunea “Rezervările mele” din contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Testul pentru COVID-19 înainte de călătorie și prezentarea rezultatului negativ după sosire sunt solicitate de unele țări. Pentru a afla dacă aveți nevoie de test și de prezentarea rezultatului, vă rugăm să verificați regulile de călătorie și de trecere a frontierei - aici.
Cea mai uşoară cale de a vă gestiona rezervările este ȋn secţiunea „Rezervările mele” din contul dumneavostră eSky, unde veţi putea să:
Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, reaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Utilizaţi-vă contul, dacă doriti să ne contactaţi pentru oricare dintre subiectele de mai sus. Puteţi utiliza totodată formularul de contact - aici. Dacă aveţi nevoie de asistenţă ȋn timpul călătoriei, puteţi suna la numărul prezent pe biletul dumneavoastră. Linia este deschisă de Luni până Vineri ȋntre orele 08:00 – 16:00.
Reţineţi! În cazul ȋn care călătoria dumneavoastră va începe mai târziu de 2 săptămâni, vă rugăm să așteptați înainte de a ne contacta.
Suma rambursării acordate este la latitudinea companiei aeriene și include serviciile prezente ȋn politica sa de rambursare. Această sumă nu include taxa pentru servicii și serviciile suplimentare achiziționate de pe eSky, care au fost prestate chiar dacă zborul a fost anulat.
În unele cazuri, companiile aeriene vor rambursa rezervările anulate în plăți separate, de exemplu pentru anumiţi pasageri, dacă rezervarea a constat din bilete pentru un grup de persoane sau a inclus servicii suplimentare oferite de compania aeriană, precum bagaje adiţionale, rezervarea locurilor etc.
Ce este inclus în valoarea rambursării? Aflați mai multe >>
Puteţi găsi link-ul către formularul de check-in ȋn secţiunea “Rezervările mele” din contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde. O puteţi găsi şi ȋn emailul conţinând biletul dumneavoastră.
De asemenea, cu 7 zile înainte de plecare veţi primi din partea noastră un e-mail ca să vă reamintim să adăugaţi informațiile necesare pentru check-in împreună cu un link către formular.
Dacă aveți bilet pentru zborul dumneavoastră Ryanair fără serviciul suplimentar de check-in online, vă rugăm să accesați site-ul web al companiei aeriene și să vă conectați, utilizând aceeași adresă de e-mail pe care ați folosit-o în timpul procesului de rezervare inițială pe eSky. Toate e-mailurile despre rezervare și check-in online vă vor fi trimise direct de către compania aeriană.
Check-in-ul online vă permite să pregătiți cărţile de îmbarcare, oferindu-vă astfel acces la îmbarcarea în avion. Când zburați cu companii aeriene low-cost populare (precum Ryanair, Wizz Air, Laudamotion), este necesar să aveți cartea de îmbarcare imprimată. Fără o carte de îmbarcare imprimată, vi se poate refuza îmbarcarea sau trebuie să plătiți o taxă suplimentară la aeroport. Procedurile de check-in online pot varia în funcție de compania aeriană.
Dacă achiziționați un bilet de la Ryanair, trebuie să faceți personal check-in-ul online pe site-ul companiei aeriene. Pentru a face acest lucru, utilizați adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de rezervare inițială pe eSky. Toate e-mailurile despre rezervare și check-in online vă vor fi trimise direct de către compania aeriană. Totuşi, dacă achiziționați serviciul de check-in online în timpul procesului de rezervare pe eSky, procesul de check-in online va arăta după cum urmează.
Atunci când cumpărați bilete de la alte companii aeriene şi vă solicită să faceți check-in-ul online, nu trebuie să vă faceți griji - eSky ȋl va efectua în numele dumneavoastră. În unele cazuri, vom avea nevoie de datele dumneavoastră și ale celorlalți pasageri cu care intenționați să călătoriți.
Rețineți! În cazul ȋn care călătoria dumneavoastră este formată din mai multe zboruri, cărţile de ȋmbarcare vor fi disponibile separat ȋn contul dumneavoastră eSky şi trimise ȋn emailuri separate cu 48 până la 8 ore ȋnaintea fiecărui zbor.
Dacă aveți biletul pentru un zbor Ryanair și ați cumpărat serviciul suplimentar de check-in online de la eSky, nu trebuie să vă faceți griji. Întregul proces e aşa cum am descris în subiectul anterior - „Check-in-ul online pas cu pas”.
Dacă nu ați cumpărat serviciul suplimentar de check-in online de la eSky, trebuie să faceți check-in online pe cont propriu. Pentru a face acest lucru, conectați-vă folosind adresa de e-mail pe care ați utilizat-o în procesul de rezervare inițială pe eSky și furnizați toate datele necesare. Compania aeriană vă va trimite cartea de îmbarcare, împreună cu informații despre modul de utilizare. Reţineţi că Ryanair permite check-in-ul online cu 48 de ore până la 2 ore înainte de zbor.
Unele companii aeriene ar putea să nu accepte cărţile de ȋmbarcare sub forma unui PDF afişat pe ecranul smartphone-ului sau al unui alt dispozitiv mobil. Cartea de ȋmbarcare imprimată garantează ȋmbarcarea ȋn avion.
Pentru a avea siguranţa că vă veţi ȋmbarca fără probleme, descărcaţi şi imprimaţi fiecare carte de ȋmbarcare pe care o primiţi. Le puteţi găsi şi ȋn secţiunea „Rezervările mele” din contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde. În plus, după check-in vă vom trimite cărţile de ȋmbarcare pe adresa de email furnizată ȋn timpul procesului de rezervare.
Următoarele informaţii nu se aplică deţinătorilor de bilete Ryanair fără serviciul de check-in online. În acest caz, compania aeriană va trimite informaţiile despre check-in şi cărţile de ȋmbarcare direct pe adresa de email pe care aţi furnizat-o la rezervarea biletelor.
În cazul biletelor de la alte companii aeriene (sau biletelor Ryanair cu serviciul de check-in online), cărţile de ȋmbarcare vor fi disponibile ȋntre 48 şi 8 ore ȋnainte de ora zborului ȋn contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde. În plus, vă vom trimite cărţile de ȋmbarcare cu 48 până la 8 ore ȋnainte de plecare pe adresa de email furnizată ȋn timpul procesului de rezervare. În cazul ȋn care călătoria dumneavoastră este formată din mai multe zboruri, cărţile de ȋmbarcare vor fi disponibile separat ȋn contul dumneavoastră eSky şi trimise ȋn emailuri separate cu 48 până la 8 ore ȋnaintea fiecărui zbor.
Exemplul nr. 1
Dacă zburați:
Veți primi biletele de îmbarcare:
Exemplul nr. 2
Dacă zburaţi:
Veţi primi biletele de ȋmbarcare:
Dacă au rămas mai puţin de 8 ore până la ora zborului şi nu aţi primit cărţile de ȋmbarcare pe email, accesaţi contul dumneavoastră eSky sau verificaţi folderul SPAM. Totodată, verificaţi adresa de email furnizată la efectuarea rezervării. Poate cărţile de ȋmbarcare au fost trimise la altă adresă de email pe care o folosiţi.
Atenţie! În cazul zborurilor pentru care sunt necesare informaţii adiţionale pentru check-in, cărțile de ȋmbarcare vor fi trimise doar după ce aţi furnizat aceste informaţii. Dacă rezervarea dumneavoastră include mai mulţi pasageri, asiguraţi-vă că aţi furnizat informaţiile complete pentru fiecare dintre ei.
Dacă este afișat un mesaj de eroare în timpul completării datelor pasagerilor în formularul de check-in sau pe durata efectuării check-in-ului, este necesar să ne informați imediat despre această situație.
Pentru aceasta, utilizaţi formularul de contact - de aici.
Bagajele înregistrate (de cală) pot fi achiziționate în timpul procesului de rezervare sau adăugate ulterior, dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de zbor. Dacă doriţi să achiziţionaţi bagaj, accesaţi secţiunea “Rezervările mele” din Contul dumneavoastră eSky. Dacă nu aveţi un cont, creaţi-l şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul:
Ryanair (preț segment zbor/pasager):
Wizz Air (preț segment zbor/pasager):
Informaţii despre condiţiile celorlalte companii aeriene [pot fi găsite aici]
*Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.
Companiile aeriene au ȋn vedere două tipuri de bagaje – bagajul de mână (bagaj la bord) sau bagajul ȋnregistrat (bagajul de cală).
Bagajul de mână poate fi luat la bordul avionului şi ţinut ȋn compartimentul de deasupra scaunelor gratuit sau ȋn schimbul unei taxe adiţionale (ȋn funcţie de tipul de tarif pentru bilet şi de compania aeriană). Totuşi, trebuie să reţineţi că, din cauza măsurilor de siguranţă, obiectele care pot fi transportate ȋn bagajul de mână sunt strict restricţionate prin lege. Aceeaşi lege determină, de exemplu, cantitatea de lichid permisă ȋn bagajul de mână. În plus, trebuie să reţineţi şi că fiecare companie aeriană are propriile reguli stricte privind dimensiunea şi greutatea bagajelor.
Bagajul ȋnregistrat (de cală) este bagajul ale cărui greutate şi dimensiuni sunt mai mari decât ale bagajului de mână. În cazul companiilor aeriene low-cost (precum Ryanair, Wizz Air şi Easy Jet) se aplică ȋntotdeauna o taxă adiţională, ȋn timp ce pentru companiile de linie, bagajul de cală poate fi inclus ȋn preţul biletului. Totodată, regulile permit transportul ȋn bagajul de cală a unor bunuri sau obiecte care nu pot fi transportate ȋn bagajul de mână. Bagajul de cală este recomandat pentru călătoriile mai lungi. La fel ca ȋn cazul bagajului de mână, dimensiunile şi greutatea bagajului de cală sunt strict determinate de către companiile aeriene. Bagajul de cală trebuie ȋntotdeauna ȋnregistrat la aeroport, la ghişeele de check-in desemnate ale companiilor aeriene, ȋnainte de a vă prezenta pentru controlul de securitate.
Dacă doriţi să verificaţi ce fel de bagaje puteţi lua cu dumneavoastră sau doriţi să achiziţionaţi bagaj de cală, accesaţi secţiunea “Rezervările mele” din contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Verificaţi ce puteţi transporta ȋn bagajul de mână şi ȋn bagajul de cală! - [aici]
Îmbarcarea prioritară este un serviciu care permite unui pasager să aştepte ȋmbarcarea ȋntr-un rând de persoane prioritar.
Unele dintre companiile aeriene low-cost populare (precum Ryanair şi Wizz Air) includ ȋn serviciul de ȋmbarcare prioritară, pe lângă ȋmbarcarea rapidă, şi opţiunea de a avea un bagaj de mână adiţional. Totuşi, aceasta nu este o regulă, aşa că de fiecare dată când doriţi să achiziţionaţi serviciul de ȋmbarcare prioritară, verificaţi ce include.
Puteţi achiziţiona ȋmbarcare prioritară când rezervaţi biletul sau ulterior din contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Dacă aveţi deja bilet şi doriţi să ştiţi cât bagaj puteţi lua cu dumneavoastră la bordul avionului, puteţi afla din secţiunea “Rezervările mele” din contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Dacă nu aţi achiziţionat ȋncă biletul, informaţiile despre numărul maxim de bagaje, greutatea şi dimensiunea lor pot fi găsite ȋn formularul de rezervare. În plus, informaţiile despre bagaje, valabile pentru fiecare companie aeriană, pot fi găsite pe site-ul nostru.
Reţineţi că numărul maxim de bagaje este stabilit de fiecare companie aeriană ȋn mod independent, astfel că este recomandat să verificaţi cât bagaj puteţi lua cu dumneavoastră de fiecare dată când doriţi să achiziţionaţi un bilet.
Detalii despre rezervările zborurilor, hotelurilor şi a pachetelor Zbor+Hotel pot fi găsite ȋn contul dumneavoastră eSky. Puteţi folosi contul şi pentru gestionarea rezervărilor şi furnizarea datelor pentru check-in-ul online (la companiile aeriene selectate). Datorită acestuia, puteţi cu uşurinţă să:
Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Doriţi să ştiţi mai multe opţiuni ale contului dumneavoastră? Citiţi articolul.
Pentru a vă conecta la contul dumneavoastră eSky sau pentru a crea unul - clic aici.
Puteţi verifica statusul actual al rezervării ȋn secţiunea „Rezervările mele” din contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Adiţional, vă vom trimite confirmarea rezervării prin email după ce biletele au fost rezervate şi achitate. Dacă nu găsiţi emailul de la noi ȋn Inbox, vă rugăm să verificaţi folderul SPAM şi să vă asiguraţi că adresa de email furnizată ȋn timpul rezervării este corectă. Puteţi totodată să retrimiteţi emailul de confirmare a rezervării pe adresa dumneavoastră de email accesându-vă contul sau utilizând un formular dedicat - aici.
Veţi găsi numărul rezervării ȋn secţiunea “Rezervările mele” din contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, puteţi găsi numărul rezervării şi ȋn emailul pe care vi l-am trimis la adresa furnizată ȋn timpul procesului de rezervare. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Dacă nu a ajuns la dumneavoastră sau nu ȋl puteţi găsi, vă rugăm să retrimiteţi emailul cu detaliile rezervării, utilizând un formular dedicat de pe site-ul nostru - aici.
Dacă aveţi siguranţa că aţi furnizat o adresă de email greşită ȋn timpul procesului de rezervare, de exemplu – o literă nu este corectă, accesaţi contul dumneavoastră eSky, unde vă puteţi gestiona rezervarea şi corecta informaţiile. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Dacă aveţi nevoie să faceţi rapid o schimbare şi să economisiţi timp, editaţi-vă datele proprii utilizând contul dumneavoastră eSky. De asemenea, puteţi cere modificarea informaţiilor incorecte prin intermediul formularului de contact, furnizând detalii despre rezervare (nume, dată, ruta zborului), dar consultanţii noştri ar putea să vă solicite informaţii suplimentare - aici.
Serviciul de îmbarcare prioritară poate fi achiziționat în timpul procesului de rezervare sau adăugat ulterior, dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de ora programată de decolare a zborului.
Pentru a achiziţiona acest serviciu, selectaţi opţiunea potrivită ȋn secţiunea “Rezervările mele” din contul dumneavoastră eSky. De asemenea, vă puteţi folosi contul pentru gestionarea rezervărilor. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Atenție! Serviciul de îmbarcare prioritară este limitat la un număr maxim de pasageri pe zbor și este posibil ca în anumite situații să fie indisponibil.
Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul:
Ryanair (tarif pe segment de zbor/pasager):
Wizz Air (tarif pe segment de zbor/pasager):
*Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.
Sistemele de rezervare ale companiilor aeriene alocă în mod aleatoriu locurile în avion. În cazul unei rezervări pentru mai mulți pasageri, transportatorii aerieni nu alocă locuri alăturate persoanelor care călătoresc împreună (singura excepție de la această regulă este constituită de situația în care un copil călătorește cu un însoțitor). Pentru a evita acest inconvenient, vă recomandăm să achiziționați serviciul de alegere a locului.
Serviciul poate fi achiziţionat când rezervaţi un bilet (disponibil doar pentru companiile aeriene selectate) sau prin intermediul formularului de contact - aici.
Rezervarea unui loc este un serviciu contra cost, iar tariful acestuia depinde de fiecare companie aeriană și de tipul locului ales. În urma primirii solicitării dvs., consultanții noștri vă vor trimite informații cu privire la disponibilitatea și tariful pentru locurile preferate.
Tariful serviciului poate varia între 4,5 EUR și 26 de EUR pentru fiecare persoană și pentru fiecare segment de zbor.*
Atenție! Numărul locurilor libere din avion se modifică în mod dinamic, iar locurile cerute pot fi indisponibile.
* Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.
Puteţi plăti rezervarea eSky cu un card bancart sau prin transfer bancar. Metoda de plată este aleasă ȋn timpul procesului de rezervare.
Pentru că tariful biletelor este garantat doar când plătiţi, vă recomandăm să efectuaţi plata cu un card bancar. Pre rezervarea biletelor folosind metoda de plată prin transfer bancar poate duce la un preţ mai mare având ȋn vedere schimbarea dinamică a tarifelor cauzată de politicile companiei aeriene şi modificarea disponibilităţii locurilor ȋn avion.
În cazul celor mai multe dintre companiile aeriene low-cost (inclusiv Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) returnarea biletului nu este acceptată. Companiile aeriene stipulează în condițiile de rezervare faptul că biletele sunt nerambursabile.
În cazul companiilor aeriene de linie (de ex: Tarom, Lufthansa, Air France), posibilitatea și regulile de returnare a biletului sunt specificate în condițiile tarifare.
Dacă doriţi să solicitaţi o rambursare a biletului, vă rugăm să folosiţi formularul de contact - aici.
Informaţii despre modificarea programului de zbor pot fi găsite ȋn secţiunea “Rezervările mele” din contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Adiţional, vă vom informa despre orice modificare printr-un email trimis la adresa de email furnizată ȋn timpul procesului de rezervare. Mesajul va avea titlul: „IMPORTANT! Modificarea programului, biletul de avion nr. [numărul rezervării dumneavoastră].” Totodată, vă vom trimite un nou bilet cu noua dată a zborului a adresa de email furnizată ȋn timpul procesului de rezervare.
ATENŢIE! Când rezervaţi bilete Ryanair, un email cu modificarea programului de zbor va fi trimis direct de către compania aeriană!
Puteţi verifica dacă puteţi schimba data zborului dumneavoastră selectând “Modifică data zborului” ȋn secţiunea “Rezervările mele” din contul dumneavoastră eSky. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Reţineţi că posibilitatea schimbării datei călătoriei depinde de compania aeriană. Unele dintre companiile aeriene low-cost permit modificarea datei în schimbul unei taxe suplimentare (în funcție de transportatorul aerian, valoarea poate ajunge până la 180 EUR). Unele companii aeriene de linie oferă un astfel de serviciu numai pentru anumite tarife în funcție de permisivitatea acestora.
Taxa de modificare a datei se aplică pentru fiecare pasager şi pentru fiecare zbor (zbor unic). Adiţional, diferenţa dintre preţul noului bilet şi cel al biletului iniţial ar putea fi adăugată la această sumă. Companiile aeriene nu rambursează diferenţa dacă preţul noului bilet este mai mic decât al celui iniţial.
În unele cazuri, eSky aplică o taxă de agenţie de 18 EUR pentru efectuarea unei modificări la bilet, taxă inclusă ȋn preţul total. Această taxă se aplică pentru fiecare pasager care are nevoie de o modificare.
Majoritatea companiilor aeriene nu permit schimbarea datelor de identificare a pasagerilor. În anumite situații excepționale este posibil să corectați datele eronate însă tariful perceput pentru astfel de modificări depinde de politica liniei aeriene respective.
Orice informație incorectă cu privire la pasageri, cum ar fi:
trebuie comunicate imediat. Consultanții noștri vor verifica posibilitatea de a corecta erorile menționate mai sus, vă vor informa despre taxele posibile aplicabile pentru modificare și vor contacta companiile aeriene pentru corectarea datelor din bilet.
Atenție! Lipsa caracterelor speciale sau a diacriticelor (de ex: č, é, ö, ă, ș, ț, î, â), precum și a spațiilor și cratimelor în compunerea numelor de familie existente pe bilet nu constituie o eroare. Companiile aeriene nu utilizează astfel de caractere.
Dacă doriţi să vă schimbaţi informaţiile sau să solicitaţi corectarea unor detalii de pasager, vă rugăm să ne contactaţi utilizând formularul de contact - aici.
O factură fiscală va fi emisă numai dacă selectaţi opţiunea “Doresc să primesc factură fiscală” ȋn timpul procesului de rezervare a biletului de avion sau a cazării.
Factura va fi trimisă pe adresa de email furnizată până cel târziu ȋn a 15-a zi a lunii următoare după achiziţionarea biletului sau a cazării. De exemplu: dacă biletul de avion a fost achiziţionat ȋn Iunie, vă vom trimite factura nu mai târziu de 15 Iulie.
Dacă acest termen a trecut şi nu aţi primit factura, vă rugăm să ne contactaţi utilizând formularul de contact - aici.
Schimbarea datelor cumpărătorului (nu ale pasagerului!) este posibilă cu până la 30 de zile după achiziționarea biletului. eSky permite modificarea datelor:
Nu este posibil să schimbați datele furnizate de o companie cu datele altei companii sau ale companiei cu ale unei persoane fizice.
Dacă doriţi să modificaţi detaliile cumpărătorului pe factură, vă rugăm să ne contactaţi, utilizând formularul de contact - aici.
Puteţi găsi statusul plăţii ȋn contul dumneavoastră eSky,ȋn secţiunea „Rezervările mele”. Dacă nu sunteţi un utilizator ȋnregistrat, creaţi-vă un cont şi importaţi-vă rezervările. Totodată, merită să utilizaţi aplicaţie mobilă eSky, cu ajutorul căreia veţi avea acces instant la rezervările dumneavoastră oricând şi oriunde.
Adiţional, pentru plăţile efectuate cu cardul sau transfer instant de bani, trimitem un email cu sumarul rezervării şi informaţii despre finalizarea sa cu succes. Clienții care aleg opţiunea tradiţională de transfer bancar vor primi informaţii despre rezervarea în avans a biletului şi despre plata ȋn aşteptare. Vă vom trimite confirmarea finală a rezervării doar după ce plata a fost înregistrată cu succes ȋn contul nostru.
Având în vedere că tranzacția de cumpărare este procesată în sistem internațional, reglementările legale impun introducerea pe factură a ambelor sume. Una dintre ele este valoarea sumei în care a fost achiziționat serviciul, iar cealaltă valoare reprezintă echivalentul în EUR la cursul BNR din ziua facturării.
Program Serviciu Clienţi:
Luni - Vineri: 08:00 - 22:00 ,
Sâmbătă: 10:00 - 18:00 ,
Duminică: 10:00 - 18:00
Vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.