Cathay Pacific

Cele mai bune oferte de zbor ale companiei aeriene Cathay Pacific

Tariful pentru 1 adult, dus-întors

Arată filtrele

Cathay Pacific

Cathay Pacific este cea mai mare companie aeriană din Hong Kong ce își are sediul central și principalul hub în Aeroportul Internațional Hong Kong și care a fost înființată în 1946 de austriacul Sydney H. de Kantzow și americanul Roy C. Farrell. Compania include curse regulate de pasageri și de tip cargo către 200 destinații în 52 de țări, zboruri de tip code share cu o flotă ce reunește aparate de dimensiuni mari de tip Airbus A330, Airbus A340, Boeing 747 și Boeing 777.

Bagaje

Bagajul de cală este restricționat la greutatea de 20 kg la care se pot aplica și unele restricții de dimensiuni. Pentru toate zborurile (cu excepția celor ce au ca destinație America, Noua Zeelandă și Quatar) nu există restricții asupra numărului de bagaje care pot fi înregistrate atâta timp cât este respectat criteriul greutății. Bagajul de mână trebuie să nu depășească dimensiunea de 56x36x23cm, la care se adaugă un alt obiect de mici dimensiuni ce poate fi de asemenea luat la bordul avionului printre care serviete, rucsacuri sau sacoșe mici, destinate transportului laptop-ului sau camerei foto.

Clase tarifare

Clasa Întâi Pasagerii Clasei Întâi se pot relaxa utlizând sistemul Personal TV, putând opta pentru o selecție de sute de variante de divertisment. Căștile new BOSE îmbunătățesc calitatea sunetului. De asemenea se pot viziona filme și asculta muzică direct de pe iPhone-ul, iPod-ul sau iPad-ul personal ce pot fi conectate la TV-ul personal, în timp ce sistemul USB permite încărcarea continuă a acestora. Mesele îmbină elemente ale bucătăriei asiatice și internaționale, toate fiind atent pregătite și servite numai la comandă alături de o bogată selecție de vinuri. Scaunele prezente la acestă clasă beneficiază de sistem automat de ajustare a scaunului și a luminii ambientale sau suport pentru.
Citiți mai mult

Check-in online

Check-in-ul online se poate realiza în intervalul 48 ore și până cel târziu cu 30 de minute înainte de decolare după care se poate printa cartea de îmbarcare, în unele aeroporturi fiind posibil acest lucru și la kiosk-urile de check-in din cadrul acestora. Acesta permite selectarea locurilor dorite la bordul aeronavei, schimbarea acestora sau obținerea unor informații privitoare la datele de plecare sau vreme, lăsarea bagajelor la biroul dedicat și abonarea la notiFLY pentru a beneficia de serviciul de mesagerie pe parcursul zborului.

Flotă

Flota Cathay Airlines este alcătuită din aparate de tip Airbus A330, A340, A350 XWB sau Boeing 747 și 777 ce însumează aproximativ 146 de aeronave și care este una dintre cele mai tinere, cu o vârstă medie de 8.5 ani. Deoarece compania își dorește să opereze o flotă modernă și cât mai eficientă din punctul de vedere al consumului a făcut o comandă de 85 de alte aparate de zbor până în anul 2024.

Hub

Aeroportul Chek Lap Kok este situat într-o regiune ce străbate atât Asia cât și Australasia și este unul dintre aeroporturile cele mai mari și mai dezvoltate. Finalizat în 1998 ca unic terminal aerian al Hong Kong-ului, până în anul 2040 se așteaptă să fie vizitat de către 80 de milioane de pasageri anual devenind astfel echivalentul aeroportului Heathrow și JFK combinate. Printre cele mai ambițioase proiecte de construcție din noua perioadă, terenul pe care se află aeroportul a fost inițial o insulă muntoasă.

Mese

Mesele oferite în cadrul zborurilor însumează peste 20 de feluri ce corespund mai multor nevoi speciale, dietetice și religioase. Pentru a beneficia de acestea, însă, pasagerii trebuie să informeze personalul cu cel puțin 24 de ore înaintea zborului planificat. Pentru prepararea acestora este implicată o echipă de bucătari chinezi ce sunt specializați în preparate specifice Hong Kong-ului sau Chinei. În Clasa Întâi și Clasa Business, felurile principale sunt servite alături de un bol de orez de iasomie. Multe dintre preparatele companiei sunt realizate pe loc de către însoțitorii de zbor. Alte gustări existente la bord sunt supele, sandwich-urile, prăjiturile și merele precum și cafeaua sau.
Citiți mai mult

Servicii opționale

Saloanele de lux oferă bufeturi gourmet, meniuri à la carte și baruri cu sucuri naturale. De asemenea, există servicii spa de masaj, tratamente cosmetice, iar clienții premium beneficiază și de degustări de vinuri într-o pivniță privată. Pentru pasagerii clasei Întâi sau Business, se poate aloca un șofer personal. Serviciul presupune preluarea de la locația clientului și implicit, de la locul aterizării. Acesta trebuie rezervat cu maxim 48 ore înainte de zbor.