Czech Airlines

Cele mai bune oferte de zbor ale companiei aeriene Czech Airlines

Tariful pentru 1 adult, dus-întors

Arată filtrele

Czech Airlines

CSA Czech Airlines (CSA) a fost creată în 6 octombrie 1923 de către guvernul cehoslovac sub numele de CSA Ceskoslovenske Stare Aerolinie și reprezintă linia aeriană națională a Republicii Cehe, cu sediul în Praga. Aceasta este membră a alianței SkyTeam. Compania operează zboruri spre majoritatea destinațiilor din Europa și face legătură între puncte importante din America de Nord, Asia, Orientul Mijlociu și Africa de Nord, transportând circa 2 milioane de pasageri pe an. CSA utilizează un program de zbor numit \"OK Plus Frequent Flyier Program\". Baza sa principală este Aeroportul Internațional Václav Havel din Praga.

Bagaje

Liniile aeriene Cehe garantează transportul a cel puţin un bagaj controlat şi a unui bagaj de mână gratuit. În cazul clasei de călătorie Business, pachetul de preț permite 2 piese de bagaj cu greutate maximă de 32 kg şi 203 cm fiecare. Pentru clasa Economică, pachetul de preţ Flexi oferă 2 piese de bagaj, fiecare bucată până la 23 kg şi 203 cm, iar pachetul de preţ Standard oferă 1 buc. până la 15 kg şi 158 cm * (Zona 1) și 1 buc. până la 23 kg şi 158 cm (Zona 2). Copilul până la 2 ani şi fără loc rezervat are dreptul la transportul gratuit a 1 piesă bagaj înscris, ale cărui total de dimensiuni (lungimea + lăţimea + înălţimea) nu depăşesc 115 cm şi greutatea nu depăşeşte 10 kg, şi un.
Citiți mai mult

Clase tarifare

Clasa Economică oferă următoarele servicii la bord: personal vorbitor de limbă cehă (monitoare cu texte în limba engleză), posibilitate de check-in online, 1 piesă de bagaj de mână de până la 12kg, bagaj de cală de până la 23kg, răcoritoare și băuturi alcoolice la bord, ofertă de ziare și reviste, creditarea de mile pentru programul OK Plus Frequent Flyer și OK Plus Corporate Frequent Flyer. În cadrul tarifului biletului de avion Business CSA permite check-in la ghișeele destinate numai pasagerilor clasei Business, posibilitatea de a rezolva check-in-ul online sau de pe telefonul mobil, două bagaje de mână având dimensiunile valabile și greutatea maximă până la 12 kg, două bagaje de cală.
Citiți mai mult

Check-in online

Pentru pasagerii care au zbor de la/către următoarele destinaţii, trebuie avut în considerare că serviciul check-in online este disponibil între 30 de ore şi 1 oră înaintea decolării. Alma Ata (ALA), Hamburg (HAM), Samara (KUF)*, Amsterdam (AMS), Kiev (KBP), Seoul (ICN) *, Barcelona (BCN), Kosice (KSC), St. Petersburg (LED), Bratislava (BTS), Madrid (MAD), Stockholm (ARN), Brussels (BRU), Milan (MXP), Strassbourg (SXB), Budapest (BUD), Moscow (SVO), Tel Aviv (TLV), Bucharest (OTP), Nice (NCE), Warsaw (WAW), Copenhaga (CPH), Paris (CDG), Dusseldorf (DUS), Prague (PRG), katerinburg (SVX), Roma (FCO), Frankfurt (FRA), Rostov (ROV)*. La Aeroportul Ruzyně din Praga, check-in-ul se încheie cu.
Citiți mai mult

Flotă

Flota CSA este compusă din 49 de avioane, dintre care 1 Airbus A330-300, 9 Airbus A319-100, 4 ATR72, 3 ATR42.

Hub

Václav Havel Airport Prague, fostul Aeroport Internațional Prague Ruzyně este aeroportul internațional din Praga, capitala Cehiei. Este localizat la 10 km vest de centrul orașului și este cel mai aglomerat aeroport din cele mai noi state membre UE, cu 11 milioane de pasageri transportați în 2014. Din cauza capacității insuficiente ale aeroportului inițial Kbely, guvernul a decis să dezvolte un nou aeroport în Ruzyně. Aeroportul din Praga deține două terminale pentru pasageri, două generale, precum și facilități cargo. Majoritatea zborurilor decolează de pe aeroportul Havel de pe terminalele din nord (1 și 2). Cele din sud (3 și 4) se ocupă cu zboruri neregulate, sau pentru VIP-uri, zboruri.
Citiți mai mult

Mese

În cazul claselor Business este oferită o nouă concepție a meniurilor, elaborată la comandă de bucătarul prestigiosului lanț de catering \"Zátiší. Acum există posibilitatea ca și în clasa Economy pasagerii să se bucure de calitatea serviciilor gastronomice ale clasei Business, prin upgradarea meniului de la bordul aeronavei imediat după rezervarea biletului de avion, cel mai târziu 24 de ore înaintea decolării. Acest serviciu nu se oferă în timpul zborurilor operate de aeronavele ATR și zborurile de la Almatî, Tașkent și Soul spre Praga. Prețul meniului rece este de 10 EUR, în timp ce prețul unei mese calde este 15 EUR.

Servicii opționale

Ca servicii suplimentare, Aeroflot pune la dispoziția pasagerilor posibilitatea de a comanda meniuri speciale, potrivite necesităților medicale, religioase sau dietetice și oferite în mod gratuit, însă acestea trebuie comandate cu cel puțin 36 de ore înaintea zborului. Disponibilitatea acestora este limitată pe toate destinațiile cu excepția Moscovei. Programul de loializare Aeroflot Bonus permite evaluarea serviciilor de către pasagerii companiei și răsplătirea loialității acestora. Prin acest program se poate obține statutul de membru de elită, nivelurile Gold sau Silver. Aceștia au prioritate la check-in, intrare gratuită la lounge-ul claselor Business, permiterea unor bagaje.
Citiți mai mult