Meniu

Asigurarea All Risk pentru anularea călătoriei

Asigurarea All Risk pentru anularea călătoriei

Vă plănuiți călătoria, dar în același timp vă îngrijorați din cauza unor situații neprevăzute care vă pot schimba planurile? Sau poate achiziționați biletele de avion cu mult timp înainte și nu aveți siguranța efectuării călătoriei? Asigurarea All Risk pentru anularea călătoriei oferă protecție completă împotriva situațiilor neprevăzute în care călătoria dumneavoastră va trebui anulată. Important! Această asigurare este disponibilă numai pentru zborurile care vor avea loc pe 1 Iulie anul acesta sau mai târziu.

Asigurarea All Risk vă permite să anulați călătoria din momentul rezervării şi cu până la 24 de ore înainte de ora programată pentru plecare. Datorită acestei opțiuni, puteți renunța la călătorie și primi 90% din valoarea biletului de avion fără griji. Asigurarea va acoperi costurile în cazul anulărilor determinate de orice motiv confirmat cu acte, de exemplu îmbolnăvire (inclusiv îmbolnăvirea unei rude, a unei persoane din familie și chiar a câinelui sau a pisicii!), examen, pierderea locului de muncă sau începerea unuia nou.

În ce situații pot folosi Asigurarea All Risk?

Cu Asigurarea All Risk pentru anularea călătoriei puteţi primi 90% din valoarea biletelor de avion dacă renunțați la călătorie din cauza oricărui motiv confirmat cu acte. De exemplu:

  • un accident nefericit sau îmbolnăvirea neașteptată a persoanei asigurate, coasigurate, a rudelor acestora sau a animalelor de companie (de exemplu: câine sau pisică),
  • infectarea confirmată cu virusul SARS-Cov-2 a persoanei asigurate, coasigurate sau a rudelor acestora (infecție COVID-19),
  • agravarea bolilor cronice, de exemplu: diabet,
  • sarcină în pericol,
  • decesul persoanei asigurate, a persoanei coasigurate sau a rudelor acestora,
  • prejudiciu material grav cauzat de un eveniment suferit de către persoana asigurată sau coasigurată și prin care este necesar să rămână acasă (de exemplu: furt auto, jaf),
  • încheierea contractului de muncă a persoanei asigurate sau coasigurate (exceptând situația când are loc din vina angajatului),
  • începerea unui nou loc de muncă de către persoana asigurată sau coasigurată la o dată din timpul călătoriei, cu condiția ca această dată să nu fi fost indicată în prealabil,
  • schimbarea datei unui examen,
  • furtul unor documente necesare călătoriei (pașaport, viză, carte de identitate) aparținând persoanei asigurate sau coasigurate și raportat autorităților,
  • alte motive confirmate cu acte, care fac călătoria imposibilă.

Ce voi primi ȋn cazul anulării călătoriei dacă am asigurarea All Risk?

Dacă folosiți asigurarea All Risk pentru anularea călătoriei cu până la 24 de ore înainte de ora programată a călătoriei dumneavoastră, veți primi:

  • 90% din valoarea biletelor de avion.

Asigurarea All Risk vs. Asigurarea standard de anulare a călătoriei

Când rezervați zboruri pe Esky, puteți alege una dintre cele două asigurări pentru anularea călătoriei. Asigurarea All Risk poate fi achiziționată numai împreună cu rezervarea unui bilet de avion, iar asigurarea standard de anulare a călătoriei poate fi achiziționată și mai târziu, până la 5 zile după achiziționarea biletului. Vedeţi care sunt diferenţele dintre cele două opţiuni:

  Asigurare All Risk Asigurare standard
Motivul anulării Orice motiv confirmat cu acte (vedeți exemple) Cazuri strict definite
Include infectarea cu virusul COVID-19 Da, numai dacă este confirmată printr-un document medical Da, numai în cazul spitalizării
Posibilitatea de achiziționare a asigurării Numai împreună cu rezervarea biletului de avion Şi după rezervarea biletului de avion (până la 5 zile după rezervare)
Rambursarea contravalorii biletelor de avion 90% din valoarea biletelor de avion (maxim 3500 EURO) Până la 5000 EURO
Preț 10% din valoarea biletelor de avion 3% din valoarea biletelor de avion
Pentru cine?

Recomandată persoanelor care:

  • sunt îngrijorate că s-ar putea îmbolnăvi (inclusiv rudele, de exemplu copiii) cu puțin timp înaintea călătoriei,
  • lucrează sau studiază și sunt ȋngrijorate că responsabilitățile le-ar putea împiedica să călătorească,
  • sunt ȋnsărcinate sau suferă de o boală cronică (de exemplu: diabet),
  • au animale de companie (de exemplu: câine sau pisică),
  • vor să fie protejate ȋn cazul unor evenimente neprevăzute (de exemplu: furtul sau pierderea documentelor),
  • plănuiesc călătoria cu mult timp ȋnainte,
  • vor să fie sigure că vor fi rambursate pentru costurile suportate,
  • achiziţionează bilete de avion nerambursabile (de exemplu ȋn cazul companiilor aeriene low-cost Ryanair, Wizz Air, easyJet etc.).

Recomandate persoanelor care:

  • vor să fie fie protejate ȋmpotriva unor evenimente majore neprevăzute.

Cum pot anunţa anularea călătoriei?

Situaţia care vă ȋmpiedică să călătoriţi sau să vă continuaţi călătoria trebuie anunţată ȋn decurs de 3 zile de la momentul ȋn care a avut loc apelând numărul de telefon sau trimiţând un email la adresa indicată ȋn certificatul de asigurare. Pentru a grăbi procesul, vă rugăm să oferiţi numele şi prenumele persoanei asigurate şi numărul certificatului de asigurare.

Când pot achiziţiona Asigurarea All Risk?

Asigurarea All Risk poate fi achiziţionată numai când rezervaţi biletele de avion pentru o călătorie care va ȋncepe pe 1 Iulie anul acesta sau mai târziu. Pentru a achiziţiona asigurarea, selectaţi Asigurarea All Risk ȋn formularul de rezervare. Costul asigurării va fi adăugat automat la costul total al rezervării şi o veţi achita ȋmpreună cu biletele de avion şi serviciile dorite.

 

Important! Asigurarea All Risk pentru anularea călătoriei nu poate fi achiziţionată după ce aţi făcut rezervarea pe eSky.

Cât costă Asigurarea All Risk? Preţul asigurării este egal cu 10% din valoarea biletelor de avion, astfel că poate fi achiziţionată la un preţ mic, de exemplu ȋn cazul rezervării biletelor de avion nerambursabile (Ryanair, Wizz Air, easyJet).

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.md.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!