Meniu

Condiții de anulare a biletului de avion

Condiții de anulare a biletului de avion

Companii aeriene low-cost
La majoritatea companiilor aeriene low-cost, biletul de avion nu este rambursabil în cazul anulării rezervării. Cu mici excepții – decesul pasagerului înainte de îmbarcare sau a unei rude de gradul întâi a pasagerului – liniile aeriene low-cost nu rambursează suma pentru biletul de avion dacă pasagerul decide să renunțe la rezervare.
În cazul anulării unei călătorii din cauza decesului unei rude de gradul întâi, pasagerul trebuie să contacteze Serviciul Clienți la (+40) 311 000 099. Pe baza documentelor doveditoare (certificatul de deces al rudei și alte documente care vă vor fi specificate de agenții eSky), vom proceda în numele dumneavoastră pentru a vi se restitui banii pentru rezervarea anulată.
Dacă zborul e anulat din alte motive decât cele menționate mai sus, compania aeriană taxează anumite sume ce diferă de la un operator la altul.

Se poate anula biletul dacă pasagerul e bolnav?
Companiile aeriene low-cost returnează sumele cheltuite pe rezervare în anumite condiții specificate de fiecare operator în condițiile de rezervare. Cu toate acestea, fiecare caz e tratat individual de compania aeriană, de aceea vă recomandăm să consultați Serviciul Clienți: operatorii noștri vă vor informa asupra condițiilor de anulare a biletului de avion și vă vor trimite lista de documente necesare pentru a face dovada imposibilității călătoriei, în baza cărora se face rambursarea costurilor biletului de avion.

Companii aeriene de linie
Fiecare companie aeriană de linie își stabilește condițiile de  anulare a biletului de avion, de aceea, înainte de a finaliza rezervarea, e recomandat să citiți cu atenție Termenii și condițiile de rezervare.
Cu toate acestea, rețineți că nu toate companiile rambursează integral tariful biletului de avion, dar în cele mai multe cazuri e posibil să recuperați sumele ce corespund taxelor și serviciilor adiționale. In cazul unei rezervări cu mai multe segmente de zbor, dacă unul din segmente nu este utilizat, rambursarea sumei corespunzătoare acestuia poate fi imposibilă sau limitată la o anumită sumă de bani.


Atenție!

  • pentru ca rambursarea sumei pentru biletul de avion să decurgă fără probleme, vă recomandăm să solicitați restituirea costurilor înainte de data de plecare programată;
  • în afară de taxele de aeroport, și alte taxe pot fi rambursate integral sau parțial;
  • dacă vă aflați în imposibilitatea de a onora rezervarea, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți la numărul (+40) 311 000 099 cât mai curând posibil;
  • returnarea biletului de avion în ziua în care a fost emis este posibilă întotdeauna. Pentru aceasta, apelați Serviciul Clienți. Incepând din ziua următoare emiterii biletului de avion, e posibil ca linia aeriană să perceapă o taxă pentru anularea rezervării.
  • ​anumite companii aeriene returnează costurile integrale ale rezervării în cazul refuzării vizei. Pentru a afla care sunt aceste companii și pentru ce zboruri se aplică această regulă, contactați Serviciul Clienți.

Pot returna biletul dacă mă îmbolnăvesc?
Majoritatea companiilor aeriene de linie limitează rambursarea costului biletului de avion la cazuri speciale, ca decesul pasagerului sau a unei rude de gradul unu a pasagerului.
Cu toate acestea, în cazuri excepționale care pun pasagerul în imposibilitatea de a călători, compania aeriană poate lua decizia de a returna parțial sau total suma cheltuită pe rezervare. In acest sens, pasagerul trebuie să trimită documentele care să justifice anularea biletului de avion la agenția care a efectuat rezervarea – în acest caz, la eSky.md.

Rețineți că astfel de cazuri sunt tratate individual, iar compania aeriană poate lua decizia de a nu rambursa costul rezervării dacă documentele justificative nu întrunesc anumite condiții specificate în regulamentul companiei.

Atenție!
Pentru a evita situațiile neplăcute care pot interveni în buna desfășurare a zborului, încheiați o asigurare de călătorie: aceasta prevede acoperirea riscului de anulare sau scurtare a călătoriei, iar suma rambursată poate ajunge până la 5 000 euro.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.md.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!