Meniu

De ce m-ar contacta o companie aeriană în legătură cu o rezervare eSky?

De ce m-ar contacta o companie aeriană în legătură cu o rezervare eSky?

Aveți un bilet de avion cumpărat prin eSky și primiți emailuri de la compania aeriană privind rezervarea? Acest lucru se poate întâmpla dacă achiziționați un bilet de avion low-cost (de exemplu: Ryanair sau Wizz Air) de pe eSky. În acest caz, serviciul de rezervare este furnizat direct de către compania aeriană. Aflați când se poate întâmpla acest lucru și ce trebuie să faceți.

Primesc emailuri de la compania aeriană. De ce?

Companiile aeriene low-cost (de exemplu: Ryanair sau Wizz Air) sunt cunoscute pentru biletele ieftine și reţelele extinse ale rutelor. Astfel, pasagerii folosesc des serviciile acestor transportatori. Prețurile mici ale biletelor rezultă din mai mulți factori, de ex: utilizarea aeroporturilor îndepărtate sau a gamă minimă de servicii disponibile incluse în prețul biletului (fără bagaje de cală sau chiar limitarea dimensiunii bagajului de mână). În plus, spre deosebire de companiile aeriene de linie (precum LOT sau Lufthansa), companiile aeriene low-cost nu sunt ȋn contact direct cu alți parteneri, cum ar fi motoarele de căutare a zborurilor sau site-urile care vând servicii turistice pentru a le oferi servicii suplimentare pasagerilor. De aceea, persoanele care achiziţionează bilete low-cost prin eSky sunt servite direct de transportatori.

Când pot primi emailuri de la compania aeriană?

Puteți primi emailuri direct de la compania aeriană atunci când aveți un bilet de avion low-cost. După ce plătiți rezervarea pe eSky, veți primi din partea noastră biletul pe care veți găsi toate informațiile despre dacă și în ce măsură rezervarea dvs. este gestionată de compania aeriană sau de eSky. Nu uitați! Dacă primiţi emailuri de la compania aeriană referitoare la rezervarea achiziționată pe eSky, citiți-le și urmați instrucţiunile pe care le conţin.

Companiile aeriene vă pot informa direct despre:

  • check-in online,
  • schimbarea programului,
  • regulile de călătorie (de exemplu: dacă trebuie să completaţi un formular suplimentar),
  • alte informaţii importante sau recomandări.

Atenție! Atunci când călătoriți cu mai multe companii aeriene low-cost, în unele cazuri, de exemplu, atunci când o călătorie constă în mai multe zboruri cu diferite companii aeriene, rezervarea este gestionată în întregime de eSky și nu veți primi emailuri de la companiile aeriene.

Ce trebuie să fac atunci când primesc un email de la compania aeriană ȋn legătură cu rezervarea?

Cele mai multe rezervări de bilete low-cost pe eSky sunt gestionate direct de către compania aeriană. Vă vom informa cine și în ce măsură se ocupă de rezervarea dvs. în emailul prin care vă trimitem biletul, cu subiectul "Biletul dvs. electronic".

Atunci când compania aeriană gestionează integral rezervarea dvs. ȋnseamnă că trebuie să respectați toate informațiile primite ȋn emailurile de la aceasta. De exemplu: ca să efectuaţi check-in-ul şi să aflaţi toate detaliile necesare despre zborul dvs., vă rugăm să contactați direct compania aeriană. Nu uitați că informațiile actualizate despre programul de zbor trebuie verificate și pe site-ul companiei aeriene!

Cu toate acestea, dacă doriți să adăugați servicii suplimentare la rezervare sau să modificați data zborului, puteți contacta eSky.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.md.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!