Meniu

Zboruri combinate (asociate)

Zboruri combinate (asociate)

Sistemul de rezervare eSky pune la dispoziția utilizatorilor un instrument de căutare avansată pentru combinații de zboruri. Aceste opțiuni de zbor pot ajuta utilizatorul să identifice cea mai ieftină variantă de călătorie, alegând dintr-o multitudine de oferte.  

Zborurile Combinate sunt formate din cel puțin 2 zboruri de la mai multe companii aeriene, unde fiecare zbor este considerat un serviciu separat, în condițiile în care liniile aeriene nu cooperează în vederea organizării de zboruri conectate (asociate).

Rezervarea de zboruri combinate implică o achiziție finală de mai multe bilete de avion, de la linii aeriene diferite, ce cuprind mai multe zboruri cu transfer(uri). Pentru fiecare bilet de avion în parte se aplică termenii și condițiile fiecărei linii aeriene specificate.

Considerând că Utilizatorul rezervă bilete de avion de la linii aeriene diferite, există posibilitatea ca în cazul unor perioade foarte scurte între transferuri, anulări, întârzieri sau schimbarea orei de decolare (v. 10. Modificarea sau anularea rezervării datorată liniei aeriene), să întâmpine dificultăți la utilizarea unora dintre legături.

În cazul zborurilor combinate, ținând cont de faptul că zborurile sunt achiziționate ca și servicii separate, este obligația pasagerului să se asigure că pentru fiecare zbor îndeplinește următoarele:

  • check-in la toate companiile aeriene și pentru fiecare segment de zbor în parte
  • ridicarea și predarea bagajelor după și înainte de fiecare zbor
  • schimbarea terminalului sau a aeroportului de unde se efectuează aterizarea/decolarea (dacă este cazul).

Disponibilitatea zborurilor de legătură pentru fiecare combinație aleasă depinde de disponibilitatea de bilete de avion pentru conexiunile de zbor furnizate de companiile aeriene, cât și de criteriile specificate de către utilizator în Sistemul de Rezervare. Așadar, zborurile combinate sunt afișate doar în cazul în care aceste variante oferă clientului un tarif mai mic.
 

După rezervarea unui zbor combinat, puteți contacta Serviciul Clienți eSky pentru a vă urmări rezervarea și pentru a obține toate informațiile necesare în vederea unei călătorii perfecte.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

 

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.md.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!