Meniu

Prelungirea sau scurtarea timpului de ședere

Prelungirea sau scurtarea timpului de ședere

Orice modificare a timpului de ședere necesită întotdeauna acordul hotelului, indiferent dacă doriți să reduceți sau să prelungiți șederea dumneavoastră la acest hotel. În cazul în care doriți prelungirea șederii dumneavoastră, este foarte posibil să primiți un răspuns negativ. Dacă doriți să plecați înainte de finalizarea sejurului, este posibil ca hotelul să nu vă ramburseze valoarea zilelor de cazare neutilizate. Politica de rambursare este stabilită de fiecare hotel în parte. 
 

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.md.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!