Meniu

Check-in online - Norwegian

Norwegian

Check-in online - Norwegian

Compania aeriană Norwegian oferă, pe lângă check-in-ul tradițional la aeroport, și posibilitatea de check-in online. Acest tip de check-in este opțional.

Check-in-ul online pentru zborurile Norwegian se deschide cu 48 de ore înainte de plecare, iar ora la care se închide variază în funcție de destinație.

Cum faci check-in-ul online cu Norwegian Airlines - pas cu pas

  1. Intră pe site-ul Norwegian.
  2. Te poți autentifica în contul tău sau poți căuta direct rezervarea folosind următoarele date:
    • numele de familie - același folosit la rezervarea prin eSky;
    • Numărul de rezervare pentru biletul de avion (PNR) - îl găsești în contul tău eSky și în e-mailul de confirmare a rezervării.

Numărul de rezervare pentru biletul de avion (PNR) este un cod unic folosit pentru identificarea unei rezervări de către compania aeriană. De obicei, este o combinație de 6 caractere, de exemplu 4YUK3R.

Pentru mai multe detalii, te rugăm să accesezi Unde găsesc numărul rezervării, PNR-ul și alte date de identificare?

📌 Important! Codul PNR nu este același cu numărul de rezervare eSky!
Codul PNR este generat de compania aeriană și îți este necesar pentru a efectua check-in-ul pe site-ul acesteia sau în aplicația Travel Assistant. Numărul de rezervare eSky este necesar doar dacă ai nevoie să ne contactezi.

Urmează pașii de pe ecran pentru a finaliza check-in-ul. Poți face acest lucru și din aplicația Travel Assistant.

De ce date am nevoie pentru check-in-ul online?

Compania aeriană Norwegian solicită următoarele informații pentru emiterea cărții de îmbarcare și alocarea unui loc în avion:

  • cetățenia
  • data nașterii
  • tipul documentului (carte de identitate sau pașaport)
  • seria și numărul documentului
  • țara în care a fost emis documentul
  • data emiterii și data expirării documentului
  • viză, dacă este necesară în țara de destinație (ex. Statele Unite)

Documentul ale cărui date au fost introduse în timpul check-in-ului online trebuie prezentat la aeroport în momentul îmbarcării.

Când nu este posibil check-in-ul online?

Dacă check-in-ul online nu este disponibil cu 48 de ore înainte de plecare, va trebui să faci check-in-ul direct la aeroport.

Check-in-ul la aeroport este necesar pentru pasagerii care:

  • au nevoie de asistență specială
  • sunt minori care călătoresc neînsoțiți
  • călătoresc cu un animal de companie, instrument muzical sau armă

Pentru predarea bagajelor, trebuie să fii la aeroport cu cel puțin 1 oră înainte de plecare. Pentru zborurile internaționale din și spre Emiratele Arabe Unite, Egipt, Israel, Maroc, Geneva și Istanbul, check-in-ul trebuie finalizat cu cel târziu 2 ore înainte de plecare.

Am achiziționat serviciul de check-in online prin eSky. Ce urmează?

Dacă ai ales serviciul de check-in online, tot ce trebuie să faci este să ne trimiți datele tale. Le vom cere printr-un e-mail separat (cu subiectul „Trimite-ne datele necesare pentru check-in”). În acel e-mail vei găsi un buton care te duce la un formular securizat, unde poți transmite rapid și ușor informațiile necesare. Vei primi cartea de îmbarcare cu cel târziu 8 ore înainte de plecare.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.md.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!