Meniu

Alianța SkyTeam

Alianța SkyTeam

SkyTeam este una dintre cele mai mari alianțe din lume, alături de Star Alliance și One World. Companiile aeriene membre deservesc peste 170 de țări, ajungând la aproximativ 930 de aeroporturi. Din alianța SkyTeam fac parte 20 companii aeriene care transportă anual în jur de 470 de milioane de pasageri.

Cum funcționează programul de fidelizare?
Companiile aeriene afiliate la Sky Team oferă clienților săi programe de loialitate integrate în cadrul alianței. Pasagerii cumulează mile dacă zboară cu oricare din companiile membre, având posilitatea de a le transforma în bilete de avion sau în alte reduceri.

Programul "Round the World"

Serviciul este dedicat turiștilor care doresc să se bucure de o călătorie în jurul lumii, folosind un singur bilet de avion. În plus, există și o platformă specială numită “Round the World Planner”, prin care fiecare călător își personalizează și croiește fiecare oprire din itinerariul dorit, prin cea mai mare rețea de companii aeriene.

Oferta este foarte variată, cuprinzând 1,052 destinații din 177 țări și 16,323 zboruri zilnice. Se pot face de la 3 la 15 opriri, iar acest program ajută și la acumularea de mile, pentru pasagerii care zboară frecvent. “Round the world” oferă un control total și nu are o durată limită, turiștii pot alege să se întoarcă în 10 zile, 6 luni, sau chiar un an.

Condiții: Itinerariul trebuie să includă un zbor transatlantic și unul transpacific. Este obligatoriu să înceapă și să se termine în aceeași țară (nu și același oraș). De asemenea, sunt admise schimbări de program, însă este necesară contactarea unui reprezentant SkyTeam pentru asistență.


Programul "Global Meetings"

Serviciul simplifică organizarea de întâlniri internaționale de afaceri, oferind tarife reduse personalizate și bilete de recompensă pentru pasagerii care zboară frecvent în interese de business. Evenimentele internaționale implică o organizare riguroasă, timp prețios și efort din partea companiilor. Programul “Global Meetings” vine în ajutorul oamenilor de afaceri, preluând detaliile de planificare în mai puțin de 3 minute, oferind discount-uri de până la 15%, fără taxe, pentru conferințe și întâlniri globale în peste 1000 destinații acoperite de 19 linii aeriene.

La fiecare 50 bilete, companiile primesc unul gratis. Alianța Skyteam operează cele mai multe companii aeriene din China și calculează cele mai mici tarife pentru o asistență completă de business. Pentru fiecare propunere, companiile vor primi un consultant Skyteam dedicat, pentru negocieri și consultanță, analize și rapoarte detaliate.

Condiții de înscriere:

  1. Evenimentele trebuie înregistrate între 2 luni - 5 ani în avans
  2. Grupul care călătorește trebuie să fie format din minim 50 pasageri
  3. Participanții trebuie să decoleze din cel puțin 2 țări diferite, altele decât țara în care are loc evenimentul organizat


Programul "SkyPriority"

Serviciul dedicat oferă pasagerilor o serie de beneficii în aeroport, cum ar fi check-in prioritar, locuri speciale de predare și preluare a bagajelor, pentru o experiență de călătorie simplificată și rapidă.

Printre avantajele programului se numără:

  • Zone de check-in prioritare pentru membri
  • Zone prioritare de predare/preluare a bagajelor
  • Prioritate la casele de bilete din aeroport
  • Prioritate la birourile de transfer
  • Linii prioritare la punctul de securitate, în cazul în care este disponibil
  • Linii prioritare la imigrație, în cazul în care este disponibil
  • Îmbarcare prioritară

Condiții: Serviciile din program nu sunt disponibile pentru cumpărare, doar membrii SkyTeam Elite Plus și pasagerii claselor Întâi și Business fiind eligibili pentru înscriere în programul SkyPriority.

Companiile membre Sky Team sunt Aeroflot, Aerolineas Argentinas, AeroMexico, Air Europa, Air France, Alitalia, China Airlines, China Eastern, China Southern, Czech Airlines, Delta, Garuda Indonesia, Kenya Airways, KLM, Korean Air, Middle Eastern Airlines, Saudia, Tarom, Vietnam Airlines și Xiamen Airlines.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.md.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!